Alla inlägg den 16 juni 2011

Av Hannah - 16 juni 2011 20:51

go kväll ,


TUSEN TACK till Julia som gjorde klar min header nu ikväll.

Tyckte att den blev grymt bra !

som tack så förtjänar hon faktiskt några länkningar ! :)


www.juliahenningsson.blogg.se

www.juliahenningsson.blogg.se

www.juliahenningsson.blogg.se




 


Av Hannah - 16 juni 2011 18:39

har slängt ihop en enkel header som jag ska ha tills Julia www.juliahenningsson.blogg.se är klar med den andra!

väldigt simpell dock ingen bild på mig med i denna headern , men det kan ni nog klara er utan.... :)


bjuder därför på nedanstående bild !


 






 

Av Hannah - 16 juni 2011 11:40

hej allihopa , 


sovit gott ? själv har man sovit asbra :p


måste börja med att säga att jag tycker du är såååå himla omogen  som skriver hela inlägg om mig på din blogg ! Jag bad dig sluta hålla på bakom en massa skärmar och ta det face 2 face istället men inte f*n lyssnar du ! Som svar på det när jag skrev det till dig så sa du att du inte hade något att säga mig ! Nej ellerhur jag märker ju också det .....

Nästa gång du verkligen vill mig något säg det face 2 face då , så är du snäll !(sarkastisk)


tänker inte slösa hela mitt sommarlov på dig och detta när jag kan göra mycket roligare saker och då menar jag verkligen MYCKET roligare.


från något till något helt annat ! ;)

sitter just nu och kollar på film på Canal+HITS , den är lite halvbra.

Min älskade Julia www.juliahenningsson.blogg.se  håller på med en ny header till mig så snart ska det bli lite nytt och fräscht på bloggen.


Dagen kommer jag nog tillbringa framför TV:n och datorn eftersom att vädret är som det är. 


Innebär kanske att det blir lite mer uppdatering när det är sådana här dagar när det är en massa moln på hela himlen och det är grått och trist. Fast bara om jag inte är med någon kompis eller är på badet ändå.


vi synes och höres kanske mer under dagen




 

Ovido - Quiz & Flashcards