Alla inlägg under januari 2011

Av Hannah - 24 januari 2011 18:32

tjao,


dagen idag har varit bra faktiskt!

först var det skolan och allt sånt vanligt sen var det träning....!

and i love it (L)


men iaf, jag kommer nog inte en skaffa en ny bloggdesign på läääääänge för jag har inte en aning om hur den ska se ut! :O


just nu sitter jag vid skype och snackar med Gabbe och Emelie, najs! xp


nej men jag tycker faktiskt att ni måste hålla med om att jag blivit bättre på att blogga nu dem senaste dagarna ;DDD


jag bjuder på en bild

  



  

Av Hannah - 23 januari 2011 20:55

hallå


vaknade vid 09.20 (något sånt) låg o drog mig lite i sängen sen satte jag mig vid datorn direkt typ! vid 11.00 åt vi brunch, sen reseten  av dagen har jag bara suttit vid datorn och tv:n fram till lite över 18.00 då körde pappa mig till Max där var Lukas, Johanna och Sofia stannade där till halv 9 vi skrattade väldigt mycket! nu sitter jag här vid datorn igen och imorron e det skola....

fotboll på morronen och på kvällen! (y)

nej nu kommer jag inte något mer att skriva och det känns helt onödigt att bara sitta och skriva ett inlägg om ingenting som e vidare viktigt!


kram Hannah ♥

Av Hannah - 22 januari 2011 11:39

tjooo


nu blir det att laga mat senare blir det chilla för hela slanten

ikväll blir det nog åhus!

käka där och massa annat

annars vet jag inte vad som händer....!
funderar på en ny design så ska nog försöka få ihop en deisgn!


ska försöka blogga ikväll också....


puss o kram Hannah ♥

Av Hannah - 21 januari 2011 21:27

äntligen så är det helg igen...! ;)


kort inlägg ikväll!


ikväll va jag på bio med mammii!

sjukt många ungdomar som såg den med sin flickvän/pojkvän...!

men aja skit i det,  nu sitter jag i min soffa med datorn i knäet. 



Kram Hannah (L)

Av Hannah - 19 januari 2011 16:28

hej alla söta människor,


idag har jag varit i skolan som vanligt, det var frestelse till mat men det sket jag, frida och alex i och gick hem till frida och gjorde krabbelurer istället!

nu sitter jag här vid datorn, bror ska snart åka och träna så då är jag själv hemma... :(

tror att jag kommer fortsätta sitta vid datorn då! ;)

men iaf imon blir det då skridsko med skolan, och på fredag är det en helt vanlig skoldag. På fredag efter skolan vet man aldrig vad som händer iaf inte jag....

blir antagligen att sitta hemma själv eller va med kompisar!


kanske bloggar en gång till senare ikväll men lovar inget!


ha de bra 


Kram Hannah

Av Hannah - 18 januari 2011 16:26

hallå,


för det första vill jag säga att jag har varit RIKTIGT dålig på att uppdatera bloggen under vinterlovet och nu den senaste veckan efter!
så därför funderar jag på att lägga ner denna bloggen, eller iaf ha som mål nu dem kommande 3 veckorna att blogga två gånger i veckan som typ på fredagar och söndagar så att jag tar och bloggar för veckan på fredagar och helgen på söndagar!^o)

aja, vi får se vad som händer med det!


menmen, idag var det skola som vanligt!

igår fick vi reda på att det BLIR ett lag i handbollen och att vi förmodligen kommer träna på tisdagar! (yy)

imorgon blir det skolan, sen på torsdag blir det ishallen med skolan!

men måste bara säga att den 26:e (tror jag det är) ska vi till vallåsen och åka skidor för er som inte visste att man gör det där...



Kram Hannah

Ovido - Quiz & Flashcards