Alla inlägg under december 2011

Av Hannah - 27 december 2011 14:23

Hejsan ,bloggar från mobilen idag , känns inte lönt att starta datorn just nu !sorry att jag inte bloggade igår men jag städade och gjorde en massa annat.idag gick jag ur sängen vid 10 (tror jag) sen käkade jag frukost , gjorde vid mig och drog in till stan en snabbis med mamma!köpte dock inget ://har även skarpa funderingar till att flytta bloggen till blogg.se dels för att det är enklare att mobilblogga!det var allt jag hade att säga just nu men slänger nog upp ett inlägg ikväll .ha det bra Kramar Hannah

Av Hannah - 25 december 2011 14:01

tänkte försöka dra igång bloggandet igen nu när det är lov. Så vi får ju se hur det går med det !
Igår var det julafton och i fredags var det lilljul , fick paketer båda dagarna så tänkte slänga upp bilder på vad jag fick !


                           



det var vad jag fick i julklapp , riktigt nöjd ! :D
hoppas ni har haft en lika bra jul som jag haft


Kram / Hannah 

Ovido - Quiz & Flashcards