Direktlänk till inlägg 25 december 2011

JULKLAPPAR !

Av Hannah - 25 december 2011 14:01

tänkte försöka dra igång bloggandet igen nu när det är lov. Så vi får ju se hur det går med det !
Igår var det julafton och i fredags var det lilljul , fick paketer båda dagarna så tänkte slänga upp bilder på vad jag fick !


                           



det var vad jag fick i julklapp , riktigt nöjd ! :D
hoppas ni har haft en lika bra jul som jag haft


Kram / Hannah 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hannah - 12 januari 2012 20:10

BLOGGAR PÅ DEVOTE.SE NU !   SÅ FÖLJ MIG DÄR ISTÄLLET ....   www.hhaannaaah.devote.se   www.hhaannaaah.devote.se     ha de . :)/// hannah  ...

Av Hannah - 27 december 2011 14:23

Hejsan , bloggar från mobilen idag , känns inte lönt att starta datorn just nu ! sorry att jag inte bloggade igår men jag städade och gjorde en massa annat. idag gick jag ur sängen vid 10 (tror jag) sen käkade jag frukost , gjorde vid mig och dr...

Av Hannah - 1 november 2011 19:03

ni får vända på huvudet lite ;)        stickad tröja , bikbok.   bandeau bh , bikbok.   collegetröja , H&M .   skjorta , H&M.   bögslunga ? , sisters / brothers   fjärrulösare , M&M.         det var allt . :)får se om det blir fler in...

Av Hannah - 1 november 2011 18:30

hejsan ,    rubriken fick bli "SketchUp" för att jag snart är klar med min friggebod. Hållt på med det i 45 min kanske ? ;p Under natten sov Nea , Julia och Astrid här , kulkul. Dem åkte hem vid 11 imorse.Efter att dem stuckit gick jag en runda...

Av Hannah - 29 oktober 2011 19:38

varit på Nova Lund idag med Emelie , Astrid och mamma :)blev lite fynd som jag slänger upp bilder på sen !men nu är emelie här och vi inviger våra fjärrutlösare . men ha det bra   kram Hannah ♥  ...

Ovido - Quiz & Flashcards