Alla inlägg under maj 2011

Av Hannah - 19 maj 2011 22:09

hej .
rubriken säger allt för ända sen 20.00 ungerfär har jag o pajasen tagit betalt för bullarna och som vanligt så blev det ju sjukt kul..... ;p

riktigt mycket pengar till klasskassan och alla har inte öppnat!

aja nu e jag TRÖTT så jag ska nanna ! ;d

hajjdå / G'natt


bjuder på en bild....    

fast nej vi tar 1 till

 




 

Av Hannah - 17 maj 2011 16:30

gud va dålig uppdatering sorry ska försöka skärpa mig nu som jag gjorde en taga!


har haft en rätt så bra dag i skolan...

men vi skiter i skolan nu , eller nej!

sitter just nu hemma hos Emelie www.sweetestemme.bloggplatsen.se och vi är snart klara med våra bokredovisningar ;d

den ska vara inlämnad senast 23.59 ikväll , sen ska vi redovisa imorron :$


nej men ikväll när jag kommer hem ska jag nog ta lite foto på mitt rum så ni får se det för det är nog det som står på tur i listan som jag skulle uppdater när jag kände för det!


men vi hörs ikv....


   

Ovido - Quiz & Flashcards