Alla inlägg under juni 2011

Av Hannah - 29 juni 2011 21:39


         

 
Av Hannah - 29 juni 2011 20:58

tjenixen ,


först ska jag säga att jag LOVAR att jag inte glömt er. 
Har bara haft en massa annat för mig ! ;)


Idag var Julia här vi fikade på smoothie , glass och jordgubbar. Mums. Sen tog vi en massa bilder och solade en massa.
Vi drog till träningen sen. Riktigt kul idag. Imorron ska vi till badet och ha med hennes undervattenskamera. Eller vad det nu heter. ( :$ )


Har inte mycket att säga men det kommer nog upp bilder ikväll.
Ska se ifall jag har lusten till att ladda ner musik sen också. Behöver ju lite musik när man ska sitta på tåget till Danmark.

aja , ha det så länge





   

Av Hannah - 26 juni 2011 20:55

hejsan ,


hur har ni haft det nu under midsommarhelgen ? :)

har haft det helt okej....


I fredes var vi hos Malin och dem och käkade och lite sånt. Vi gick hem runt 00.30 sen vid 00.45 gick jag och la mig. Skönt. I lördes sov jag till 11.25 , alltså nästan 11 timmar. Käkade pannkakor till frukost vid 12.00 sen vid 13.20 drog jag med Hilda till farmor och farfar för farfar fyller år idag men firade i lördes. Efter det så va jag med Julia. Vi flummade mest runt i byn och hade allmänt kul. Det ända dåliga/tråkiga var väl att det var typ helt öde i byn för nästan alla var i Venestad kändes det som. Aja skit samma. Gick och la mig vid 22.00 var skit trött. Sen sov jag till 10.30 idag. 11 1/2 timme. Sen så städade jag och lite sånt. Sen runt 15.15 drog jag och pappa för att hämta Dennis och mamma vid sporthallen. Dem har vari t i Bulgarien.



har inte mer att skriva nu för jag ska nog spela lite sims...


ha de gött 




 

Av Hannah - 23 juni 2011 21:10

             

 
Av Hannah - 23 juni 2011 15:26

hallå i stugan ,


idag gick jag upp 10.00 och sen käkade jag frukost. Gick och väntade på att turk skulle komma vid 11.30 sen. Vi drog ner till badet och badade en liten stund sen drog vi till ICA och handlade godis. När vi skulle cykla hem så öste det ner. (n)
Så vi fick stanna kvar under taket där. När det bara duggade lite så cyklade vi snabbt som attan hem till mig. Nu sitter vi här och har käkat. Snart kanske vi drar till stranden med pappa och Hilda (min hund) så hon får bada. Då får kameran följa med så det blir lite roligare inlägg ikväll kanske.



   




 

Av Hannah - 22 juni 2011 20:20

hej på er ,


hur är det med er alla ? :)


Idag vaknade jag 11.40 , pappa väckte inte mig förens då han tyckte att jag behövde sova. :s Käkade frukost typ direkt sen slängde jag mig in i duschen. Gjorde vid mig sen drog vi till den "stora" staden och handlade lite smått. Hittade dock inte högtalarsystem till mig så vi ska nog beställa en förstärkare och ta ett par gamla hemmabio högtalare. ;) När vi var klara med allt käkade vi på McDonalds , gott. Sen körde vi hem. När vi kom hem var det bara till att slänga på sig ett par träningshort och springa rundor i det för det var så satans varmt. Sen vid 17.00 drog vi hem till farmor och farfar för att snacka lite med dem. Men dem var ju inte hemma. Vid 17.05 kom Nattis och mötte mig sen drog vi till träningen. Skönt  att vara tillbaks på planen efter en veckas vila. (fotboll för er som inte vet) Efter träningen duschade vi och sen cyklade jag och Nattis hem. Men vi var tvunga att köra inom Astrid och hämta mitt spel Rita&Gissa. Sen cyklade vi hela vägen hem. När jag kom hem käkade jag och pappa. Nu sitter jag i soffan med min dator i knäet.


LÄNGTAR tills imorron riktigt mycket för då kommer min kära Turk till mig. www.nilssonforever.blogg.se ! Då ska vi dra till badet och träffa Ryssen www.heises.bloggplatsen.se där. (y) 
Efter att vi badat om vi hinner så ska vi fota , iaf jag och turk. :)



hajjdå , ha det så bra.


bilderna från tjejkvällen kommer upp någon gång , kanske efter midsommar när jag har en massa andra bilder som ska upp. :)








   


Av Hannah - 21 juni 2011 17:52

halloj ,


nu är jag helt frisk , har ju inte varit sjuk men ni fattar ! 


Bloggade inte igår efter tjejkvällen , litet sorry på det. Men vi hade sjukt kul och trevligt. Först när alla kommit satt vi och pratade i typ 5-10 minuter sen spelade vi "med andra ord" ( riktigt roligt spel ) när vi spelat halva första rundan fikade vi på jordgubbar , vattenmelon , vindruvor , chokladepudding och grädde. Men eftersom att Frida är så klen så käkade hon glass och strössel.  Efter det spelade vi klart första  omgången. Jag och Julia vann , vi är såååå BÄST. Vi bytte lag så jag var med Hanna. Gick inte riktigt lika bra för oss. Spelade klart den rundan och bytte tillbaks till dem gamla lagen. Jag och Julia vann igen. 

Tog rätt mycket kort så jag ska försöka slänga upp några efter träningen imorron.

Vi körde scharader med Rita&Gissa korten. KUL. 


idao har jag badat hos nea med Julia , Astrid , Ludvig och Martin. Blev 1 dopp för vattnet var jätte kallt. Vi slängde oss i det vanliga badkaret istället.
Nu sitter jag hemma och har käkat. Ska plocka upp min badväska sen ska jag vänta på Julia. Sen drar vi till Astrid för tjejkväll. Kameran följer nog inte med.


hör inte av mig ikväll , men imorron :)



   

Av Hannah - 20 juni 2011 14:13

tjenixen , 


hoppas ni har bättre väder än vad vi i Skåne har... !?

här regnar det och är inte alls varmt ! (N)


Sommarlov men ingen sol , näähe du så ska det inte va !

skit väder rent ut sagt. 


aja , ikväll har jag bjudit hem några tjejkompisar.

Huset för mig själv då får man ju passa på lite. ;)

Det är inte så många som kommer bara Julia , Cornelia , Astrid och systrarna Lesniak. ;d

Hoppas det blir kul men det blir det säkert !


Innan jag glömmer det så måste jag länka Astrids blogg www.buttwar.bloggplatsen.se !

Har precis duschat och sitter nu vid datorn och lyssnar på musik.

Vid 17.00 runt där någon gång ska jag upp till IP för att kolla när laget tränar.
Ska inte träna pga att min hals inte är helt 0kej ännu. Slipper dock ta Alvedon nu. Alltid något possitivt.

Sen kommer tjejerna runt 20.00 :)

Ska försöka ta lite kort så ska slänga kameran på laddning NU ! :d


det var det ända jag har att säga....  





 

Ovido - Quiz & Flashcards