Alla inlägg under augusti 2010

Av Hannah - 26 augusti 2010 20:18

hej,

 

idag var det då skolan sista lektionen hade vi idrott vi körde vattenpolo, kul!

sen var jag lite med nea o julia efter skolan vi rollade.

imorgon ha vi sovmorgon, efter skolan vet man inte vad som händer!

 

hej då

Av Hannah - 25 augusti 2010 21:13

hej,

dålig uppdatering kanske det har varit men iaf idag tog vi skolfoto

hoppas att man blir bra på dem.

Ikväll tränade man och sen imorgon blir det skola igen!

orkar verkligen inte skriva mer nu så.....


G'natt!

Av Hannah - 23 augusti 2010 19:25

hejhej,

det regnar jätte mycket här just nu. får hoppas på uppehåll imorgon när det e match hemma mot Vinnö!

nej nu ska jag käka pannkakor och sen ska jag kolla när Liverpool spelar på TV.

GOOOOOO LIVERPOOL (L)


HA DET BRA

Av Hannah - 22 augusti 2010 20:11

spelade match idag på kdff o vi vann med 5-3!

sorry att jag inte bloggat på någon dag, men man hinner ju faktiskt inte alltid.

ska blogga mer imorgon efter träningen och skolan


ses

Av Hannah - 19 augusti 2010 20:39

hej!

 

back to school idag då, faktiskt kul att träffa alla!

men idag hände det typ inget specc imed att det va första dagen. Men imorgon så ska vi ha triathlon dvs att man simmar,cyklar och springer. Sen efter lunch blir det vanliga lektioner!

 

Ha det bra, bloggar mer efter skolan imorgon! ;)

Av Hannah - 18 augusti 2010 20:10

hej bloggen!


ikväll har jag tränat, efter träningen cyklade jag hem.

Till kvällsmat åt vi tagligatelle (stavning) och skinksås!

efter det så hamnade jag här.

Men det e ju faktiskt skola imorgon så jag ska kolla klart på ONE TREE HILL säsong 1 sen ska jag nog sova så jag kommer upp imorgon!

Av Hannah - 18 augusti 2010 10:58

hej igen!


nu sitter jag hemma hos gabbe, vi ska nog köpa glass sen!! ;P

Av Hannah - 18 augusti 2010 09:35

lite bilder som jag tagit!


    

Ovido - Quiz & Flashcards