Alla inlägg under september 2011

Av Hannah - 27 september 2011 20:56

dåligt uppdatering ...
ska bättra mig iaf på helgerna :)


här kommer bilder på vad jag shoppade för några dagar sedan :)

lite sånt man kan behöva nu till hösten !
köpte en svart vinterjacka också , kommer kanske bild  någon annan dag ;)


     smygtitt på jackan ;)   inomhusskor , adidas special    höst/vintersko


ha de bra

// Hannah 

Av Hannah - 17 september 2011 16:34

hej ,


rubriken säger allt , vi mötte vinnö på hemmaplan idag och vann med 2-0 . 
tyckte vi spelade ruskigt bra idag !! :D

nu sitter jag hemma , och laddar för en ny match imorron i Önnestad med p98 :p
förkyld e jag också ...


har inte något vettigt att säga men ska försöka ladda upp lite bilder någon dag..

ha det bra



Hannah , ♥ 

Av Hannah - 14 september 2011 12:08

sitter i skolan nu :)
har rast men vi fick sitta inne och jag har min dator med mig ....
chill (y)


harre gött , hörs imorron :)



// Hannah 

Av Hannah - 12 september 2011 20:46

tjenixen , 


varit i skolan idag , måndagar e ganska chill. Börjar 07.45 men går dock bara till 14.10 :)
imorron börjar vi 08.10 och går till 14.00 sen kommer dem lite längre dagarna !


iaf, efter skolan så stack jag hem och käkade. Chillade lite vid tvn och laddade för träning. Stack hem till nea 1 h 30 min innan träningen. Där va även Julia och dem var riktigt sega ,för dem skulle ju äta också. Tillslut drog vi upp och tränade och vi var bara 11 stycken på träningen varav 8 från vårt lag och 4 från damlaget. Vi ska liksom träna med dem säsongen ut nu , awesome ! ;) Så vi var alltså 11 spelare och 5 tränare. Tyckte det var riktigt kul att träna idag.
Men efter träningen så duschade vi sen cyklade vi hem.
Har nu käkat och landat i min säng med datorn i knäet , TVn igång och telefonen brevid mig, (y)

Tror att jag ska packa upp min väska innan mamma säger att jag ska göra det !
Sen ska jag skriva klart mitt musikarbete som jag inte riktigt vet vad jag ska skriva mer på. Sen ska jag kladda lite med Sketchup .... :)


ha det bra , och sov så gott sen när ni ska lägga er :*


// Hannah 

Av Hannah - 11 september 2011 18:44

i'm back ! 


har bara softat vid datorn och TVn nu dem senaste timmarna :)
lovade ju att slänga upp en bild / bilder så får slänga upp en bild iaf...

 


ska fortsätta chilla nu iaf ! :d 




// Hannah

Av Hannah - 11 september 2011 14:17

tjosan hejsan , 


urusel uppdatering , men har verkligen inte pallat och vet inte om det kommer "hålla" denna gången att jag säger "nu ska jag bli bättre med att hålla igång bloggen" , men får väll ge det ett sista försök.

senast jag bloggade var den 23 juli... och när jag skullat skriva julia så skriver jag alltid julia , vet dock inte varför.

Känner på mig att detta inlägget kommer bli mega tråkigt men ska försöka lägga upp en massa bilder senare idag.

Har även en massa funderingar på att byta till blogg.se men vet dock inte.

Känner att jag måste göra en ny och rolig design annars.

Men anledningen till att jag funderar på att byta till blogg.se är att då kan man blogga via telefonen och eftersom att jag funderar på att köpa en sprillans ny telefon så blir det ju utmärkt isf.
Skulle nog säga såhär att bloggplatsen.se är jag nöjd med allt förutom att  man inte kan blogga via telefonen , menmen.

Fördelarna enligt mig var väll att jag fattade hur man ändrar om i designen.

Fast får väll be Matilda om hjälpa !? www.ttiillaa.blogg.se


jisses nu blev detta bara om att jag funderar på att byta blogg ...


men om jag gör det så lovar jag att skriva det här på denna bloggen ! :)

ha de gött så hörs vi kanske ikv.... :D


// Hannah 

Ovido - Quiz & Flashcards