Direktlänk till inlägg 12 september 2011

TRÖTT O SLETEN EFTER EN ROLIG TRÄNING !

Av Hannah - 12 september 2011 20:46

tjenixen , 


varit i skolan idag , måndagar e ganska chill. Börjar 07.45 men går dock bara till 14.10 :)
imorron börjar vi 08.10 och går till 14.00 sen kommer dem lite längre dagarna !


iaf, efter skolan så stack jag hem och käkade. Chillade lite vid tvn och laddade för träning. Stack hem till nea 1 h 30 min innan träningen. Där va även Julia och dem var riktigt sega ,för dem skulle ju äta också. Tillslut drog vi upp och tränade och vi var bara 11 stycken på träningen varav 8 från vårt lag och 4 från damlaget. Vi ska liksom träna med dem säsongen ut nu , awesome ! ;) Så vi var alltså 11 spelare och 5 tränare. Tyckte det var riktigt kul att träna idag.
Men efter träningen så duschade vi sen cyklade vi hem.
Har nu käkat och landat i min säng med datorn i knäet , TVn igång och telefonen brevid mig, (y)

Tror att jag ska packa upp min väska innan mamma säger att jag ska göra det !
Sen ska jag skriva klart mitt musikarbete som jag inte riktigt vet vad jag ska skriva mer på. Sen ska jag kladda lite med Sketchup .... :)


ha det bra , och sov så gott sen när ni ska lägga er :*


// Hannah 

 
 
Ingen bild

anonym

13 september 2011 16:58

fan vad drygt att träna med dom säsongen ut :/

Hannah

17 september 2011 16:35

vem är du ? :s
tycker dock inte jag .

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hannah - 12 januari 2012 20:10

BLOGGAR PÅ DEVOTE.SE NU !   SÅ FÖLJ MIG DÄR ISTÄLLET ....   www.hhaannaaah.devote.se   www.hhaannaaah.devote.se     ha de . :)/// hannah  ...

Av Hannah - 27 december 2011 14:23

Hejsan , bloggar från mobilen idag , känns inte lönt att starta datorn just nu ! sorry att jag inte bloggade igår men jag städade och gjorde en massa annat. idag gick jag ur sängen vid 10 (tror jag) sen käkade jag frukost , gjorde vid mig och dr...

Av Hannah - 25 december 2011 14:01

tänkte försöka dra igång bloggandet igen nu när det är lov. Så vi får ju se hur det går med det !Igår var det julafton och i fredags var det lilljul , fick paketer båda dagarna så tänkte slänga upp bilder på vad jag fick !                 ...

Av Hannah - 1 november 2011 19:03

ni får vända på huvudet lite ;)        stickad tröja , bikbok.   bandeau bh , bikbok.   collegetröja , H&M .   skjorta , H&M.   bögslunga ? , sisters / brothers   fjärrulösare , M&M.         det var allt . :)får se om det blir fler in...

Av Hannah - 1 november 2011 18:30

hejsan ,    rubriken fick bli "SketchUp" för att jag snart är klar med min friggebod. Hållt på med det i 45 min kanske ? ;p Under natten sov Nea , Julia och Astrid här , kulkul. Dem åkte hem vid 11 imorse.Efter att dem stuckit gick jag en runda...

Ovido - Quiz & Flashcards