Alla inlägg under oktober 2011

Av Hannah - 29 oktober 2011 19:38

varit på Nova Lund idag med Emelie , Astrid och mamma :)
blev lite fynd som jag slänger upp bilder på sen !

men nu är emelie här och vi inviger våra fjärrutlösare .

men ha det bra


kram Hannah ♥ 

Av Hannah - 27 oktober 2011 18:01

Ville bara säga att imorron är det fredag , its friday friday ..... u know :)
Och dagen inleds med sovmorgon och fotboll , me like !

Efter att skolan är slut så har vi novemberlov , chillidill .

Och 18.00 på kvällen ska laget samlas på IP för avslutning och övernattning. Det blir den sista som ett lag !
Och denna gången ska jag INTE glömma kameran hemma .


På lördag kanske det blir NOVA LUND eller stan med älskade tjejer :)
Men på söndag så ska jag träna .

det va nog allt jag hade att skriva . men jag slänger upp en bild också :)


   



kram Hannah ♥

Av Hannah - 22 oktober 2011 11:26

hejsan


skulle bara berätta att jag sitter i everöd hos världens bästa Johanna (nilssonforever.blogg.se)

sen ska vi träffa bästa fia ;*
denna lördagen kommer bli awesome , det känner jag på mig i alla fall ♥


uppdaterar kanske mer senare annars får ni ha en bra lördag för det ska jag ju ha


kram Hannah :) 

Av Hannah - 20 oktober 2011 14:30

hejsan .


nu har inte det blivit så bra uppdatering som jag planerat men det får funka som vanligt ! :)

praon är över för min del nu , är liksom ledig imon .

ska träffa bästaste nea och ha lite spakväll när hon slutat ! (y)
sen på lördag så ska jag träffa min absolut bästavän Johanna turk Nilsson .... <3
mer awesome kan det ju inte bli .

på söndag blir det fotbollsträning :d

aja ska inte sitta här o skriva en massa för då e det ju inte lönt att jag skriver något i helgen ;o
men nu e jag i eslöv på mammas kontor , slutade 12.00 idag !

ha det bra , Hannah (:

Av Hannah - 11 oktober 2011 19:50

                           


det va lite av bilderna , kanske kommer några till ... fast inte idag ! :)

ha det  bra // Hannah 

Av Hannah - 10 oktober 2011 19:51

tjosan ,

JAG E GLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD ! :d

lite nytt i designen men vet inte om det ska va så nu , kanske bara en tillf'ällighet !
har påbörjat min 2 veckors prao , idag .. (y'



ha det gött , för det va bara det  jag ville säga ;*



kram / Hannah 

Av Hannah - 7 oktober 2011 16:03

hejsan hoppsan i lingonskogen ? (a'


idag är jag hemma från  skolan , har studiedag .

har bara chillat och nu dricker jag ett stort glas O'boy efter en skön dusch.´

efter helgen går vi på 2 veckors prao , fett awesome ;)
ska dock va på samma ställe båda veckorna...

menmen , jag klagar inte kommer ju ha nära dit i alla fall .


har absolut inget vettigt att skriva så ska inte sitta här o skriva en massa onödigt skit ! ska försöka bli bättre på att uppdatera .


ha en awesome helg för det ska jag försöka ha :*


kram Hannah ♥ 

Ovido - Quiz & Flashcards