Alla inlägg den 18 juni 2011

Av Hannah - 18 juni 2011 20:58

här kommer kläderna !

börjar med bilden på mig.... :d


 

klänningen 399;- på CUBUS den är snyggare i verkligheten och när den sitter på någon


 

kavajen 299:- på H&M

 

linne 129:- CUBUS

 

T-shirt 99:- Gina Tricot

 

T-shirt 99:- Gina Tricot 

 


det var allt.... :d







 

Av Hannah - 18 juni 2011 19:04

hallå på er allihopa, 


sitter på mammas dator nu och ska slänga in ett inlägg till er.

Idag var det loppis på IP men jag fick ju inte åka dit. (faktiskt lite sadface för jag fick bara se insläppet på inspelning ;) ) Jag var så busig så jag drog till Väla och shoppade med mormor och morfar. Hittade lite kläder som jag tänkt slänga upp bilder på senare ikväll eller imorron. 

Imorron vill jag åka till Näsby med Julia , Frida och P98 för dem ska spela match. Jag har inte blivit tillfrågad och jag hade ändå inte kunnat va med. ://
Så jag kanske hänger med som "stöd" istället. Jag vill verkligen det.

Nåväl med det , jag saknar André har inte träffat han på ett bra tag nu. Illa.
Måste även tillägga att jag saknar min turk Johanna Nilsson och min tvillingsbeejbe Agnes Börjesson.
Måste träffa dessa tre personer snart.
På måndag om jag kan prata lite bättre och svälja så ska jag ha filmkväll.


Det var nog det ända jag hade och säga.

Slänger in en bild från Gran Canaria ! :D




    bamseklubben ;p






 

Ovido - Quiz & Flashcards