Alla inlägg den 12 juni 2011

Av Hannah - 12 juni 2011 20:05

hallå på er .


Hoppas ni haft en go helg själv har min helg varit kanon! :)
Tänkte berätta lite om helgen för er och då får jag väl börja med lördag eller ?
Jo , jag tar och gör det. 

I lördags så sov jag till 09.30 något sånt sen skulle jag göra vid mig för vi samlades 11.15 på IP för att sedan dra oss till Tyringe och spela vår sista match på vårserien !
Matchen gick bra fastän att vi inte spelade så bra som vi brukar göra men vi vann iaf med 2-0 efter en vääääldigt hektiskt match. Måste också nämna att jag va nära på att få gult för att jag kom inte riktigt överens med domaren.  ;)
Men aja sånt händer ibland.

Vi gick OBESEGRADE igenom vårserien på 21 poäng , 26 gjorda mål och 4 insläppta!

Dem som ligger 2:a ligger på 12 poäng så vi leder rätt överlägset.

Efter matchen träffade jag lite kompisar , vi cyklade mest runt i byn och höll på.

Senare på kvällen drog 5 av oss hem till mig och glodde på en film , den var faktiskt bra ! :D

Idag har jag mest tatt det chill och nu vill Astrid och Emelie att jag ska köra hem till Astrid för att glo på film med dem så jag antar att jag nog gör det !


hoppas ni har haft en minst lika bra helg som mig om inte roligare ! :D


skolavslutning imorron och det gillar vi :p



seeeeeeya  





 

Ovido - Quiz & Flashcards