Alla inlägg den 15 juni 2011

Av Hannah - 15 juni 2011 20:44

hej , 


måste börja med att säga att jag är sååååå himla trött. Har ändå bara tränat 2.5 timmar med damlaget och mitt eget lag. Tror att jag håller på att bli sjuk också. (jäkla otur nu när det är sommarlov och jag aldrig är sjuk annars :// )
Är iallafall hemma från träningen nu och har käkat och sånt. Skulle grillat med Hanna , Max , Frida och Astrid fast nu blev det inget utan jag tror vi tar det på fredag istället.

Är rätt irriterad på en viss person ( Emelie ) .

Stör mig på det något jävulskt. Visste att vi skulle börja hålla på såhär.
aja , I am just gonna blow her off my mind. ;p 


kommer inte på något att skriva så jag tror jag bryter här.

Kanske kommer tillbaka senare för att ta ut min irritation...... !


ha're gött




 

Ovido - Quiz & Flashcards