Direktlänk till inlägg 16 juni 2011

16 juni - hur omogen får man va !?

Av Hannah - 16 juni 2011 11:40

hej allihopa , 


sovit gott ? själv har man sovit asbra :p


måste börja med att säga att jag tycker du är såååå himla omogen  som skriver hela inlägg om mig på din blogg ! Jag bad dig sluta hålla på bakom en massa skärmar och ta det face 2 face istället men inte f*n lyssnar du ! Som svar på det när jag skrev det till dig så sa du att du inte hade något att säga mig ! Nej ellerhur jag märker ju också det .....

Nästa gång du verkligen vill mig något säg det face 2 face då , så är du snäll !(sarkastisk)


tänker inte slösa hela mitt sommarlov på dig och detta när jag kan göra mycket roligare saker och då menar jag verkligen MYCKET roligare.


från något till något helt annat ! ;)

sitter just nu och kollar på film på Canal+HITS , den är lite halvbra.

Min älskade Julia www.juliahenningsson.blogg.se  håller på med en ny header till mig så snart ska det bli lite nytt och fräscht på bloggen.


Dagen kommer jag nog tillbringa framför TV:n och datorn eftersom att vädret är som det är. 


Innebär kanske att det blir lite mer uppdatering när det är sådana här dagar när det är en massa moln på hela himlen och det är grått och trist. Fast bara om jag inte är med någon kompis eller är på badet ändå.


vi synes och höres kanske mer under dagen




 

 
 
ina

ina

16 juni 2011 14:26

fin blogg kolla gärna in min :)

http://www.inanilsson.blogg.se

Hannah

16 juni 2011 15:08

tack , det ska jag göra :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hannah - 12 januari 2012 20:10

BLOGGAR PÅ DEVOTE.SE NU !   SÅ FÖLJ MIG DÄR ISTÄLLET ....   www.hhaannaaah.devote.se   www.hhaannaaah.devote.se     ha de . :)/// hannah  ...

Av Hannah - 27 december 2011 14:23

Hejsan , bloggar från mobilen idag , känns inte lönt att starta datorn just nu ! sorry att jag inte bloggade igår men jag städade och gjorde en massa annat. idag gick jag ur sängen vid 10 (tror jag) sen käkade jag frukost , gjorde vid mig och dr...

Av Hannah - 25 december 2011 14:01

tänkte försöka dra igång bloggandet igen nu när det är lov. Så vi får ju se hur det går med det !Igår var det julafton och i fredags var det lilljul , fick paketer båda dagarna så tänkte slänga upp bilder på vad jag fick !                 ...

Av Hannah - 1 november 2011 19:03

ni får vända på huvudet lite ;)        stickad tröja , bikbok.   bandeau bh , bikbok.   collegetröja , H&M .   skjorta , H&M.   bögslunga ? , sisters / brothers   fjärrulösare , M&M.         det var allt . :)får se om det blir fler in...

Av Hannah - 1 november 2011 18:30

hejsan ,    rubriken fick bli "SketchUp" för att jag snart är klar med min friggebod. Hållt på med det i 45 min kanske ? ;p Under natten sov Nea , Julia och Astrid här , kulkul. Dem åkte hem vid 11 imorse.Efter att dem stuckit gick jag en runda...

Ovido - Quiz & Flashcards