Direktlänk till inlägg 17 juni 2011

17 juni - alvedon och vila .... (N)

Av Hannah - 17 juni 2011 11:57

hej på er , 


vad tycker ni om den nya headern ? :)


hur är det med er ?
Själv så är det inte så himla bra med mig. Har en tjock hals och går på alvedon och måste vila. (N)


Idag vaknade jag runt 9.00 tog tempen. Har/hade ingen feber. Var tjockare i halsen än vad jag var igår.  Satte mig vid TV:n och drack te. Runt 10.00 ringde pappa och sa att vi skulle åka till vårdcentralen så det var precis vad vi gjorde. Jag kom in i ett rum ganska snabbt och läkaren kollade min hals. Han ville att vi skulle ta ett prov i min hals och visade inte det något skulle han kolla om jag hade skörtelfeber. Vi väntade på att provet skulle bli klart och när det väl var klart så visade det sig att provet var felfritt. Doktorn kollade mig för skörtelfeber och det hade jag inte det heller. Han sa till mig att åka hem och vila och ta alvedon. Han sa även att vi skulle komma tillbaka om jag får feber eller det blir värre i halsen. Så nu sitter jag hemma i soffan med datorn i knäet. Har tagit den jädrans alvedonen och chillar. Funderar på att slänga ihop några vaniljmuffins och några chokladmuffins. Tror att jag gör det också.

Senare i eftermiddag vet jag inte vad jag ska göra.

Men om jag får ikväll ska jag grilla med André , Frida , Hanna , Astrid och Max. (y) 

hoppas nu att jag får och kan med min hals. :)


aja , kul min första vecka på sommarlovet har varit ;p


vi hörs nog mer under dagen om vi inte gör det så tro inte att jag är död för då hör jag av mig imorron.




 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hannah - 12 januari 2012 20:10

BLOGGAR PÅ DEVOTE.SE NU !   SÅ FÖLJ MIG DÄR ISTÄLLET ....   www.hhaannaaah.devote.se   www.hhaannaaah.devote.se     ha de . :)/// hannah  ...

Av Hannah - 27 december 2011 14:23

Hejsan , bloggar från mobilen idag , känns inte lönt att starta datorn just nu ! sorry att jag inte bloggade igår men jag städade och gjorde en massa annat. idag gick jag ur sängen vid 10 (tror jag) sen käkade jag frukost , gjorde vid mig och dr...

Av Hannah - 25 december 2011 14:01

tänkte försöka dra igång bloggandet igen nu när det är lov. Så vi får ju se hur det går med det !Igår var det julafton och i fredags var det lilljul , fick paketer båda dagarna så tänkte slänga upp bilder på vad jag fick !                 ...

Av Hannah - 1 november 2011 19:03

ni får vända på huvudet lite ;)        stickad tröja , bikbok.   bandeau bh , bikbok.   collegetröja , H&M .   skjorta , H&M.   bögslunga ? , sisters / brothers   fjärrulösare , M&M.         det var allt . :)får se om det blir fler in...

Av Hannah - 1 november 2011 18:30

hejsan ,    rubriken fick bli "SketchUp" för att jag snart är klar med min friggebod. Hållt på med det i 45 min kanske ? ;p Under natten sov Nea , Julia och Astrid här , kulkul. Dem åkte hem vid 11 imorse.Efter att dem stuckit gick jag en runda...

Ovido - Quiz & Flashcards