Alla inlägg den 29 mars 2011

Av Hannah - 29 mars 2011 16:46

 ja lite kort om mina bästa vänner då! ;)


Agnes :)

 

 Johanna :)

 

 Astrid

 



 

Av Hannah - 29 mars 2011 15:09

ja , då börjar vi med dag 1 då ;d


jag gillar faktiskt blandad glass , så jag hade tänkt att skriva mina tre absoluta favoriter


- HALLONSORBET
- CHOKLADGLASS

- DAIMGLASS


det är dem sorterna jag äter allra mest , fast jag äter mest glass på sommaren!


jag gillar speciellt kombinationen av HALLONSORBET och CHOKLADGLASS
det åt jag säkert 2 till 3 glassar av per dag när vi va på Gotland för något år sedan 


hoppas detta blev bra nu , om inte!?
då kan nu ju alltid lägga en kommentar eller skriva en fråga till mig! ;)


 

Av Hannah - 29 mars 2011 15:03

hej alla som läser ,

som ni säkert fattade i överskriften så funderar jag!
då undrar ni säkert på vad !?

jo , jag funderar på lite allt möjligt

* är sugen på att göra en ny design men vet inte om jag ska vänta tills månadsskiftet

* vad jag vill ha när jag fyller år , tror det bara e pengar

* och sen en massa annat skit


har kommit hem från skolan för ett tag sedan , inget onormalt i skolan inte!
men det här med den listan jag fixade fram igår...
hade tänkt att börja med den nu idag , för senare hade jag tänkt städa lite

så nu ska jag ladda upp detta inlägget sen börja på ett nytt ;)

   

Ovido - Quiz & Flashcards