Alla inlägg den 27 mars 2011

Av Hannah - 27 mars 2011 19:20

hej igen,


nu har jag kommit hem från träningen och duschat ;)
är faktiskt inte så trött som jag trodde jag skulle va...

men som vanligt hamnade jag här vi datorn , fast denna gången bloggar jag också (som jag sa att jag kanske skulle göra nu)

träningen var riktigt lyckad , förutom att Johanna inte var där :/
men sånt händer ibland ;)


imorron e det skola rätt kul och träffas vissa nu efter helgen men sen finns det såklart vissa jag inte vill träffa men skit samma



men nu ska jag fortsätta chilla sen får vi se vad jag hittar på sen!
 


syns och hörs 


 

Av Hannah - 27 mars 2011 14:32

hej ,


förlåt för den urusla uppdateringen men jag har verkligen inte haft lust att blogg.

Har knappt några läsare och dem läsare jag har kommenterar aldrig , men sånt e väl livet antar jag!
men nu skiter jag i det och kommer försöka bli bättre på att blogga.
saken e den att jag sitter vid datorn nästan varje dag men jag "skiter" i att blogga , och läser en MASSA bloggar istället... 



nu har jag precis ätit , och nu ligger jag i mina nya säng och tar mig tid till att blogga ;)

2 kompisar kommer nog hit sen ska vi kanske ut och fota , ikväll blir det träning (handboll) ... :D
sen efter det blir det nog bara till att slappa och jag ska nog kolla på BB ikväll så jag vet vem som åker ut denna gången!


det var nog allt jag har att skriva för idag , kanske bloggar ikväll igen men vi får se


   

Ovido - Quiz & Flashcards