Alla inlägg den 28 mars 2011

Av Hannah - 28 mars 2011 20:52
funderar på att ha denna listan! ^o)

Dag 01 - min favoritglass
Dag 02 – mina bästa vänner
Dag 03 – mina 2 favoritprylar
Dag 04 – det här hade jag på mig idag
Dag 05 – mina fobier
Dag 06 – mina syskon
Dag 07 – mitt rum
Dag 08 – dit vill jag nu
Dag 09 - 5 favoriter
Dag 10 – någon/några/något jag inte kan leva utan
 
Av Hannah - 28 mars 2011 20:14

ni får bara några av dem bästa bilderna :p


         

Av Hannah - 28 mars 2011 20:04

hej för 2:a gången idag ;)

nu har jag tränat och ätit.

som alltid så hamnar jag vid datorn!
jag ser det som en positiv sak imed att jag har idrott 5 dagar i veckan , handboll 1 gång och fotboll utanför skolan 2 gånger!


funderar på att göra en sådan , när man laddar upp en bild också skriver man t ex en kort presentation om sig själv och lägger in en massa bilder! 

men sen tänker jag så att jag kommer lägga upp efter den listan kanske en gång i veckan eller något sånt , men vi får se det är bara ett öppet alternativ.

skrev ju i förra inlägget att jag kanske skulle ladda upp lite bilder , men bara KANSKE!
men jag ska faktiskt vara lite snäll och ladda upp några stycken typ alla förutom den som jag la in förra gången jag bloggade idag! ;)
dem bilder kommer i ett separat inlägg....



   

Av Hannah - 28 mars 2011 15:28

bilden som jag sa att jag skulle lägga upp ;)



 

Av Hannah - 28 mars 2011 15:22

hej ,


just nu känns det som jag e på toppenhumör men jag kanske bara känner mig så!? :)
inget annorlunda i skolan idag , förutom att vi fick lite nya bollar och hopprep och sånt.
så idag hoppade vi lite dubbelhopprep (y)


men iaf , nu sitter jag här hemma lyssnar på musik och har nästan precis ätit!
om cirka en timme kommer Nattis sen drar vi och tränar (fotboll)


kommer blogga ikväll med tror jag , ska iaf försöka!

slänger in en bild nu också som jag tog för några dagar sedan , men vi får se om jag lägger ut fler av dem ikväll eller en annan gång ;)


   

Ovido - Quiz & Flashcards