Alla inlägg den 23 juli 2011

Av Hannah - 23 juli 2011 11:43

tjenis klenis , 


igår var min dag fullspäckad. Var först i stan med mamma , köpte bara en sak. En skolväska , svart Nike. Den är lite större än min Adidas. Efter stan så drog vi hem och jag slog in en present till Carolina/Karolina (?) . Sen vid 17.50 stack jag hem där för att vara med på hennes  barnkalas/disco, blev bjuden. Det är så otroligt kul med dem systrarna , dem blir alltid suuuuuper glada när dem ser mig. Kommer alltid dit med ett smile och går alltid därifrån med ett smile. Bättre kan det inte bli. Iallfall efter det så drog jag till Nea och vi badade. Skit kallt i vattnet , doppade mig en gång. När Nea gått upp första gången så kom Theodor (en av hennes brödrar) och hans kompisar ner. Dem slängde i Nea och innan dess hade jag slängt i henne med handduken på.  Sen drog dem och då snodde vi anexet från dem. Hihi. När dem kom tillbaks hade ALLA hans kompisar stuckit så han låste in sig på rummet och satt antagligen vi datorn. Drog hem från Nea vid lite över 23 , Nea och Lotta (en av Neas systrar) följde mig hem. Tack för det. 


ha det gött ,




   

Ovido - Quiz & Flashcards