Alla inlägg den 5 september 2010

Av Hannah - 5 september 2010 10:13

hej,

länge sen sist men jag har inte hunnit blogga

så det får bli ett kort inlägg hur helgen varit!

 

Fredag: gick jag i skolan sen efter skolan åkte jag med Alex hem. Sen gjorde jag typ inget...

 

Lördag: bästa dagen på hela helgen. Först kollade jag på Alex när han spelade match (fotboll) dem vann med 3-1. Efter det åkte jag med han hem igen. Och vi hade riktigt kul, vi hoppade bland annat upp på höbalar eftersom att dem har så stor mark. Sen kom mamma o dem och hämtade mig :( men sen på kvällen var jag först med Julia ( www.juliahenningsson.blogg.se ) vi  körde även hem till Frida och satt där o spelade kort o hade jätte trevligt. Sen skulle vi hem vid tio och när jag kom hem satte jag mig vid datorn o gjorde en massa saker. BÄSTA LÖRDAGEN EVER (typ)

 

Söndag: vaknade vid 09.00 satte mig vid datorn o nu bloggar jag lite, sen ska jag äta frukost o städa. Sen blir det nog att va med Frida. Fast först ska jag göra min matteläxa också.

 

Ha det bra!

Ovido - Quiz & Flashcards